בתום יום מותח ודרמטי: יש מנצח בבחירות למשרת רבה הראשי של הטוויטר

ישראל פריי 2 Comment on בתום יום מותח ודרמטי: יש מנצח בבחירות למשרת רבה הראשי של הטוויטר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי בחירות מותחות ורוויות עליות ומורדות, ועל חודו של קול, יש מנצח בבחירות למשרת רבה הראשי של הטוויטר. בתום ספירת הקולות התברר כי מתוך 959 קולות כשרים, 51% אחוזים מהמצביעים תמכו ברב איציק סודרי, לעומת 49% בלבד שהעניקו את תמיכתם לרב ירח טוקר.

קשה להמעיט מעוצמת המשמעות הדרמטית של בחירת סודרי לרב הראשי ד'טוויטר. הבחירות שסחפו אליהם את כל חוגי היהדות החרדית, ולא רק, התאפיינו במאבק רווי יצרים, תוך שהמועמדים מגייסים את מיטב כישוריהם על מנת להשפיע על המצביעים.

אל תפספסו • כשירח טוקר ואיציק סודרי התמודדו על תפקיד רב הטוויטר

בצהרי היום, הודיע במפתיע המועמד טוקר, בצעד אצילי ומעורר הערכה, כי הוא מסיר את מועמדותו, וביקש מתומכיו להעביר את קולותיהם ליריבו המר. טוקר צייץ ברוחב לב כי עבור סודרי התפקיד הנו פסגת ההצלחה אליה יוכל להגיע בחייו, ועל כן, יש למנוע ממנו אכזבה, ולדאוג שלא יאבד את המשרה הנחשקת.

במהלך היום הועלתה הצעת פשרה לפיה יפוצל התפקיד לרב אשכנזי ולרב ספרדי, הצעה שלא זכתה להתייחסות הגורמים המקורבים לצדדים. גם השפעת החוק הנורבגי נשקלה, בינתיים ללא הכרעות.

קול נדיר השמיע העיתונאי אברום דב גרינבוים, שנגד הסחף האדיר, הצליח להשמיע את עמדתו העקרונית ברמה, תוך שהוא מביע את סלידתו מהשתתפות בבחירות "הטמאות, בכלי המשוקץ לדראון עולם – טוויטער טפו טפו".

עם היוודע התוצאות, התקשר טוקר לסודרי ובירך אותו על ניצחונו. הוא איחל לו שנים רבות ומוצלחות בהנהגת הטוויטר, לתפארת עם ישראל. מבית האדמו"ר מזלוטשוב נאמר לסודרי "אתה ראוי להיות הרב של הטוויטר. תמשיך לייצג את היהדות הנאמנה".

וכך, בסיומו של יום משעשע ומרתק ברשת החברתית, ניתן היה להפיק מהבחירות המשעשעות מסקנות רבות ומרתקות. החל מהנוכחות המוגברת של חרדים ברשת החברתית, דרך האינטראקציה וההיכרות שהנוכחות הזאת יוצרת עם אנשים ממגזרים שונים, וכלה בשיעור מרתק על יצירת באזז תקשורתי והעלאת חשיפה בדרכים יצירתיות.

תמונה 1תמונה 2תמונה 3תמונה 4תמונה 5תמונה 1 (1)תמונה 2 (1)תמונה 3 (1)תמונה 4 (1)תמונה 5 (1)תמונה 1 (2)תמונה 2 (2)תמונה 3 (2)תמונה 4 (2)תמונה 5 (2)תמונה 1 (3)תמונה 2 (3)תמונה 3 (3)תמונה 4 (3)תמונה 4 (3)תמונה 1 (4)תמונה 2 (4)תמונה 3 (4)תמונה 4 (4)תמונה 5 (4)



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הבושה היא כמה חרדים מצפצפים על גדו"י ומשתמשים באינטרנט ובטויטר

  2. 1

    מה הטמטום הזה אפשר להבין???? גועל נפש של אנשים חבל שאנשים כאלה נימצאים במקומות גבוהים ומשפיעים על העם תתבבייישששוווו לכם!!!!!! רדודים!!!! חסרי שכל ודעת!!!!!!